01-07-13

Raam hanger.

Ik had zo'n zin om te haken, maar het moest wel een klein projectje zijn.
Op het moment komen grote projecten niet af......te druk met van alles en nog wat.


Raamhangers.


Zo heb ik ze gemaakt:

De bloem is volgens dit patroon gemaakt.
Ik heb het met dun katoen gehaakt, dus niet het gewone katoen dat gebruikt word voor amigurumi's.


Met 2 halve vaste ben ik naar de bovenkant van de boog gegaan.
Ik heb gebruik gemaakt van een armband van H&M, doorsnede 6,5 cm.
Is je bloem iets te groot, haakt hem dan met een wat kleinere maat haaknaald, of een fijnere draad.

 Haak om de armband heen.

Haak elke bovenkant van de bloem vast aan de armband.

Haak als je helemaal rond bent nog een sliert losse.

En klaar is je raamhanger.



Veel haak plezier!

Groet, Mennie's.


3 opmerkingen:

  1. Hello, Happy Easter!!!I love your crochet, it is beauty, I love this colors, I follow your blog, I have a blog about crochet with free patterns and free crochet diagrams, visit me , hugs from Brazil.
    Visite meu blog - Tita Carré - Crochet

    BeantwoordenVerwijderen