06-04-13

Bedankt.

Helemaal verrast was ik toen ik mijn foto op facebook zag staan bij annemarie's haakblog.
Wat ontzettend leuk!

Daarna kreeg ik zoveel leuke reacties op het popje die ik gemaakt had.
Zo leuk om dat allemaal te lezen, dank jullie wel daarvoor.

Daarna wist ik het helemaal zeker ..... ik ga het gewoon proberen.
Zoveel leuke idee├źn in mijn hoofd voor patronen :-) ik ga ze uitwerken en op mijn webwinkel zetten.

Het patroon voor het popje is uitgeschreven en gaat dit weekend naar een collega haakster om het na te kijken/haken of het allemaal wel klopt :-)
Dus nog even geduld........

Ik ben niet alleen druk geweest met het uitschrijven van het patroon maar heb ook een zusje gemaakt voor het popje.




Groetjes Mennie.

6 opmerkingen:

  1. Als het patroontje klaar is wil ik hem graag hebben.
    schitterend zijn ze
    Groetjes
    marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooo hebben hebben hebben
    Ik vind ze zoooooo leuk ben benieuwd wat het patroon gaat kosten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. idd oooooooooooooooooooooohhhhhhh zo super zeg !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit popje en haar zusje zijn inderdaad prachtig !!
    hier zullen er vast heel erg veel van gemaakt gaan worden !
    toppie !

    BeantwoordenVerwijderen