17-03-13

Popje

Het is een tijd geleden dat ik wat hebt gepost maar ben ook best druk geweest met dit projectje.

Ik wou graag een slungel konijn maken.
Ik had een idee in mijn hoofd maar kon daar geen patroon van vinden dus ik dacht ik maak het patroon zelf wel.

Maar toen ik bijna klaar was leek het helemaal niet op een slungel konijn maar meer op een popje (oren weggelaten dan).
Tja een konijn die eigenlijk op een popje lijkt is natuurlijk niet wat ik wou  :-).

Een paar weken heeft heeft ie in een doos gelegen, wachtend op wat ik er mee wou gaan doen.

En dit is ze uiteindelijk geworden.



Het is eigenlijk een heel handig patroon, je hebt het lijfje als basis en je kan haar elke keer weer anders aankleden.
Ik ben nu bezig met een popje die een rokje aan heeft.

Ik vind hem zo leuk gevonden, best een beetje trots op mijzelf :-).

Groetjes Mennie.

21 opmerkingen:

  1. Is zeker een lief leuk popje geworden waar je best een beetje trots op mag zijn hoor hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieverd, kan ik dit patroon ook bij je kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Anouk,

      Dank je wel voor je reactie.
      In mijn omgeving is die vraag nog een paar keer gesteld, dus ik heb besloten dat ik het patroon ga uitschrijven.

      Zodra die klaar is zal ik dat melden op mijn blog.

      Gr Mennie

      Verwijderen
  3. Hoi Mennie, je geweldig leuke pop krijgt deze week een speciale plaats bij Link Your Stuff. Ik hoop dat je deze week ook weer meedoet. Fijne Pasen gewenst!

    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Annemarie.

      Wat ontzettend leuk, zit ik op de bank een beetje te surfen op internet zie ik ineens mijn popje bij jou op je blog met de lik naar mijn blog.

      Dank je wel en jij ook fijne paasdagen gewenst.

      Groetjes Mennie.

      Verwijderen
  4. Via link your stuf bij Annemarie kwam ik bij je leuke popje uit.
    Als je het niet erg vindt blijf ik hier lekker wat rondhangen ;-)

    Groetjes en een fijn paasweekend, Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij Annemarie sta je in de spotlight en dus ben ik hier maar even gaan rondneuzen. Ik vind je blog zo leuk, dat ik je ga volgen.
    Dit meiske vind ik ook super schattig, maar je maakt nog veel meer moois heb ik gezien, daar wil ik niets van missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een geweldig leuke pop
    Daar mag je zeker trots op zijn, ik wacht op het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een snoes van een pop
    geweldig dat je haar gaat uitschrijven kan haast niet wachten
    oja ik word meteen volger

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief en mooi poppenkind heb je gemaakt Mennie, groot compliment hoor!

    Liefs Jann

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vergeet nog te vermelden dat ik volger ben geworden van je mooie blog :)

    Liefs Jann

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, supermooi en origineel! Ik ga meteen volger worden van je mooie blog!

    Groetjes, Poekie (de gebreide huiskat die knuffels aan de kinderen in het ziekenhuis bezorgt :))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello! Your new crochet doll is really so cute!! Great job! :) Have i nice time, Jolana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattig gehaakt popje, ga ik ook maken voor mijn kleindochtertje.....en ik ben volgergeworden van je leuke blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk popje. Ik ben maar direct volger geworden :)

    Groetjes Zelda
    http://zeldascreaties.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super schattig popje!
    Als er ooit een patroon van komt dan wil ik het popje heel graag maken voor m´n dochtertje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Linda sua boneca!

    Grande beijo!

    Sonia Faria


    Brasil

    BeantwoordenVerwijderen