22-01-13

Roze zebra.

Kennen jullie dat?

Met 10 verschillende dingen bezig zijn en geen 1 komt af.
Ik zie te veel leuke dingen die ik dan ook wil maken en ga daar dan direct mee beginnen, en dan zie ik weer iets leuks wat ik ook wil maken.......

Nu heb ik met mezelf afgesproken dat ik eerst alle projecten waar ik aan ben begonnen ga afmaken voordat ik met iets anders begin!

En ja..... de 1e is af.

Ik wou voor een collega (die hoog zwanger is) een roze zebra maken en hij is af :-)
Ik  moest nog z'n manen doen en dat is een beetje een saai werkje dus dat had ik voor me uit geschoven.
 
Het patroon is van Kristel Krukkert.
Ik heb de manen anders gedaan dan volgens het patroon, ik heb het geknoopt (draadje v draadje).
Ik vind hem een schatje!


Op naar het volgende Project!

Gr Mennie.

8 opmerkingen:

  1. Das ist toll, auch in pink. Gefällt mir sehr gut. Die Anleitung werde ich mir auch mal ansehen.
    Liebe Grüße
    Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o, wat is deze lief geworden, zal je collega blij mee zijn!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zeker een schatje , in roze en die manen zijn ook erg goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mennie's,

    Begin dit jaar ben ik een goed doel begonnen voor kinderen
    in het Ziekenhuis.

    Het doel is zo veel mogelijk mensen enthousiast te maken
    om knuffeltjes te maken voor deze kinderen. Die zamel ik in,
    en breng ik naar de kinderen toe.

    Mijn vraag is: heeft u interesse om mee te doen aan deze
    actie? Of misschien er iets over op uw blog te vermelden?
    Kijk voor meer informatie op:
    hobbywerkjes-kinder-knuffels.blogspot.nl

    Hobby Groet,
    Maaike Hilkhuijsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw roze zebra ziet er echt schattig uit. En ik herken het begin van je bericht. Ik stelde kortgeleden dezelfde vraag op mijn blog.
    Geeft een goed gevoel als dan een projectje af is.

    Op naar je volgende projectje. Groet, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hermosa!!!! puedes compartir el patrón conmigo?
    amis.andrea@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen