19-01-13

Joeppieeee.

Eindelijk is ie binnen!

SIMPLY CROCHET 
Hooked on Handmade

Anderhalve week geleden was ie al uit gekomen in Engeland en ik zat al die tijd vol spanning te wachten bij de brievenbus :-)

En ik ben er helemaal blij mee, wat een leuk haak tijdschrift.


Er staan best veel verschillende haak projecten in, voor elk wat wils.
Een sjaal, dekens, kussens, armband, babyvestje, amigurumi.......en nog meer.
Klik hier om in het tijdschrift te kijken.

Kijk hier waar ik het abonnement heb geregeld.

Ga nu snel weer verder lezen.......:-).

Groetjes Mennie.

2 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit dit tijdschrift!
    Ligt het ook bij de boekhandel, dat je weet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Corine,

      Ik heb het nog niet gezien bij de boekhandel.
      Het is ook de 1e uitgave van dit blad, misschien dat het nog gaat komen.
      Ik heb er(omgerekend) 5,62 voor betaald.

      Gr Mennie

      Verwijderen