07-12-12

Iets kleins....

Ik heb een klein cadeautje gemaakt voor Sint.

Ik vind het zo leuk geworden (en gelukkig vind diegene voor wie ik het gemaakt hebt ook heel leuk, is natuurlijk ook belangrijk :-)).
Toch blijf ik het soms moeilijk vinden om iets aan een ander te geven wat ik zelf heb gemaakt, ik vind het leuk maar vind de ander het wel leuk.....twijfel twijfel...
Het boekje is van de Hema (3,00). 
Ik heb hem op dezelfde manier gemaakt als hier beschreven.

Het patroon heb ik op internet gevonden.

Liefs Mennie.

4 opmerkingen:

  1. niks geen twijfel..twijfel... hoor. Ik zou er enorm blij mee zijn, ik vind het geweldig leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje!!! Heb je misschien nog het linkje met het patroon? :$

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Esther,
      Ik heb het patroontje in het blogbericht geplaatst.
      GR Mennie

      Verwijderen