14-06-12

1e Amigurumi.

Dit is de eerste Amigurumi die ik heb gemaakt.

Het is al weer een tijd geleden en ik haakte ook niet zo vast als ik nu doe, in haar buikje zit af en toe een gaatje ......... :-)  Ik kon toen ook niet goed minderen, sloeg gewoon een steek over.
Maar ze blijft lief en deze geef ik ook niet weg, hoe hard mijn zus er ook om zeurt.

 

Ik heb op internet gezocht naar de pagina waar ze toen op stond maar kan die niet meer vinden.
Wel heb ik deze link gevonden, bij het doorgeven van je mail krijg je het patroon toegestuurd.

Groetjes Mennie.

3 opmerkingen:

  1. Zouden julie toevallig een algemeen mailadres hebben van jullie blog zodat ik een mailtje kan sturen ? Ik vind er hier geen op jullie blog, tenzij ik ergens overkijk of zo ?
    Het ziet er zo'n lief muisje uit dat ik wel heel graag het patroontje ervan zou uitproberen.
    Ik heb geen blogmailadres doordat ik geen blog heb, en mijn privémailadres zet ik liever niet op een publieke blog...
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Sneksniltje,

      Bij het blog bericht zit een link naar de pagina waar je het patroon kan opvragen.

      Maar je mag mij ook wel een bericht sturen op mellanievdb@gmail.com dan stuur ik het naar je toe.

      Groetjes.

      Verwijderen