16-04-11

Eindelijk af....

Hij is eindelijk af en hij is zooooo lief geworden.
 
Zie hier mijn vriendje: Regenboog tekkel.


Hij is gehaakt van: Katia Tobago nr54, met haaknaald nr4.
Het verspringen van al die kleurtjes geeft een heel vrolijk effect.
Ik heb zelf 2 bollen nodig gehad, maar ik moet erbij zeggen dat ik strak haak.

Het patroon is een gratis patroon (wel in het Engels), dus wil je hem zelf ook maken klik dan hier voor het patroon. Op deze site staan ook nog andere gratis patronen.

Groetjes Mennie.

5 opmerkingen:

  1. Oh en deze is echt fantastisch zeg... prachtig ook met dat kleurverloop! Dankjewel voor het linkje naar het patroon,
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerdje is het en wat een prachtige creaties kom ik hier tegen echt te gek.

    Ben gelijk volger geworden van je blog.

    Groetjes ilonka

    http://amigurumi-paradijs.clubs.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Super leuke teckel .
    Het lukt mij echter niet het patroon te vinden heb je een tip voor mij?
    Mvgr Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @caroline

    http://www.premieryarns.com/patterns.php?id=147

    Met deze link kom je direct bij het patroon.

    GR Mennie's

    BeantwoordenVerwijderen